زندگینامه سامان قدوس


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 9 ارديبهشت 1399
بازدید : 255
نویسنده : backlinkweb

سید سامان قدّوس (زادهٔ ۶ سپتامبر ۱۹۹۳ (۱۵ شهریور ۱۳۷۲) در مالمو، سوئد) بازیکن فوتبال ایرانی-سوئدی است. سامان قدّوس در پست مهاجم برای باشگاه فوتبال آمیان در لیگ ۱ بازی می‌کند.مادر و پدر سامان اصالتاً دزفولی هستند و در زمان جنگ به سوئد مهاجرت کردند.

او در شهریور ۱۳۹۶ توسط کارلوس کی‌روش به تیم ملی فوتبال ایران دعوت شد. او همچنین از سوی تیم ملی فوتبال سوئد نیز دعوت شد اما این دعوت را نپذیرفت. او پس از چند روز دعوت کارلوس کی‌روش را پذیرفت و وارد تیم ملی فوتبال ایران شد و اولین بازی خود را در این تیم انجام داد

طلاعات فردی

نام کامل: سامان قدوس

نام مستعار: -

ملیت: ایران

باشگاه: آمینز

تاریخ تولد: 6/9/1993

سن: 26

محل تولد: مالمو، سوئد

پست: مهاجم

قد: 176 سانتی متر

وزن: 75 کیلو گرم

شماره پیراهن در باشگاه: 93

شماره پیراهن در تیم ملی: 14

پای تخصصی: راست

وب سایت رسمی: -

 

زندگی :

سامان قدوس، بازیکن تیم ملی فوتبال ایران و حاضر در جام جهانی 2018 است، او در کشور سوئد بزرگ شده و به سختی میتواند پارسی صحبت کند، آقای سامان قدوس زادۀ 12 آبان 1372 در سوئد، است.

او بازیکنی با 176 سانتی متر بلندی قامت و 75 کیلوگرم وزن، 24 ساله از پدر و مادری ایرانی در سوئد متولد شده و درحال حاضر یکی از پدیده هاي فوتبال این کشور محسوب می‌شود. وی به سوئدی، انگلیسی مسلط است.

سامان قدوس در تاریخ شهریور 1396 توسط سرمربی ایران کارلوس کی روش به تیم ملی فوتبال ایران دعوت شد.

 

او از سوی تیم ملی فوتبال سوئد هم به تیم ملی این کشور دعوت شد ولی دعوت را نپذیرفت. او بعد از چند روز دعوت سرمربی ایران را پذیرفت و وارد تیم ملی فوتبال ایران شد و نخستین بازی ملی خود را در این تیم انجام داد. پرسپولیس طرفداران بسیار دارد.

پدر و مادر او اصالتا اهوازی هستند ولی قبلا ساکن دزفول بوده اند. در دهه 60 و بعد از آغاز جنگ ایران و عرق به سوئد مهاجرت کردند و البته منزل والدین و دیگر اقوام آنها هنوز در شهرستان دزفول است. سامان قدوس در شهر مالمو، یکی از شهرهای بزرگ سوئد زاده شده است ولی همواره اصالت ایرانی و زبان فارسی خود را حفظ کرده است.

خانواده سامان از جمله خانواده‌های ایرانی هستند که تمامی مراسم‌های باستانی را خارج از ایران به ظرافت تمام انجام می‌دهند. از جمله این مراسم می‌توان به برپایی سفره هفت‌سین، چهارشنبه‌سوری و همچنین عید نوروز اشاره کرد.

سامان قدوس در تیم باشگاهی خود با حسین عایش، بازیکن سوئدی- فلسطینی بیش از دیگر بازیکنان صمیمی است. به گفته خود سامان قدوس، اولین باری که لباس تیم ملی ایران را در ورزشگاه آزادی به تن کرد و وارد زمین شد، حس شعف و شور عجیبی داشت.

یکی دیگر از شیرین‌ترین خاطرات سامان قدوس مربوط به گل زنی در مقابل تیم نورکوپیچ در بازی فینال جام حذفی لیگ اروپا و حضور خانواده‌اش در میان تماشاچیان بود. او از اینکه توانسته بود پدر و مادرش را سربلند کند، احساس خوبی داشته است. طرفدارن استقلال همواره این تیم را تشویق کرده اند.

به نظر سامان قدوس، بهترین بازیکن و چهره فوتبالی دنیا کسی نیز جز زین الدین زیدان. چرا که او علاوه بر بازی‌های فوق‌العاده هم اکنون در مقام مربیگری نیز خوش می‌درخشد و توانسته است با رئال مادرید به موفقیت‌های بزرگ دست پیدا کند.

در سال 1385 وقتی 13 ساله بود وارد باشگاه مالمو شد او بعد از سه سال در 16 سالگی به تیم لیمهانم بونکفلو پیوست و درخشش خوبی در این تیم داشت

 

سامان قدوس فوتبال حرفه ای را از سال 2011 با تیم لیمهانم بونکفلو آغاز کرد و تا سال 2013 در این تیم بازی کرد. سپس به تیم ترلبورگ پیوست و تا سال 2014 در این تیم توپ زد. سامان قدوس در این تیم ها خوش درخشید و در سال 2014 با تیم سیریانسکا تا سال 2016 قرارداد بست و مجموعا در 54 بازی حضور داشت که موفق شد 14 گل به ثمر برساند.

بازی های او ودر فصل 2016

او توانست 10 گل در لیگ برتر سوئد برای تیم اوسترشوندس در نخستین حضورش در در این تیم به ثمر برساند که شامل گل های بسیار زیبایی مانند اولین گل اوسترشوندس در بازی مقابل هامارابی در تاریخ 4 آوریل 2016 و دو گل مقابل باشگاه شهر تولدش، مالمو در تاریخ 22 اکتبر 2016 شد.

بازی های او ودر فصل 2017

 

قدوس فصل ۲۰۱۷ را در فرم خوبی آغاز کرد و با تیمش به فینال جام حذفی سوئد رسید. او در این مسابقات تا بازی فینال ۶ گل به ثمر رساند که شامل گل‌هایی نظیر گل آکروباتیک مقابل باشگاه ترله بورگز و دو گل مقابل باشگاه هکن می‌شد. او هفتمین گلش را نیز در فینال به ثمر رساند. قدوس با اوسترشوندس تا دومین مرحله پلی آف لیگ اروپا ۱۸–۲۰۱۷ پیش رفت. خبر ورزشی را در سایت آبشار 24 دنبال کنید.

ورود سامان قدوس به تیم آمیان

 

قرارداد سامان قدوس در فصل 2018 با تیم اوسترشوندس به پایان رسید، و او با تیم آمیان قراردادی پنج ساله امضا نمود و راهی فرانسه شد.

قدوس در فصل پیش ۲۷ بازی در تیم اوسترشوندس داشته است و طی آن موفق شد تا ۱۰ گل به ثمر برساند. پس از آن در ماه ژانویه به اردوی تیم ملی سوئد دعوت شد و در این تیم اولین بازی ملی اش را در برابر ساحل عاج و بعد اسلواکی در دو دیدار دوستانه انجام داد. در فصل بعد موفق شد تا هفت گل در جام حذفی سوئد، چهار گل در لیگ و یک گل مقابل گالاتاسرایدر مرحله لیگ مقدماتی زد، او با زدن این گل توانست تیمش را با نتیجه یک بر صفر پیروز میدان کند.

درآمد سالانه قدوس

در سال ۲۰۱۸، درامد سالانه او از باشگاه فوتبال سوئدی اوسترشوندس، چیزی در حدود ۲۵۰ هزار دلار به همراه حقوق هفتگی ۵ هزار دلاری بود. قیمت سامان قدوس در لیگ فرانسه نزدیک به ۱٫۹۸ میلیون دلار برآورد شده است.

ارزش دارایی‌هایی که به تائید او رسیده است نزدیک به یک میلیون دلار قیمت دارد. زندگی سامان قدوس بر اساس درامد و همچنین حقوقش می‌توان گفت در رفاه کامل و لوکس می‌باشد. این را می‌توان از پست‌های اینستاگرامی او طی چند سال اخیر به وضوح مشاهده کرد.

حقایقی در ممورد سامان قدوس :

سامان قدوس مجرد بوده و هنوز ازدواج نکرده است.

خودش در مصاحبه ای اعلام کرد که دوست دارد در لالیگا اسپانیا توپ بزند.

سامان یکی از مدل های تبلیغاتی کفش های فوتبال برند آمریکایی نایکی می باشد.

سامان قدوس مسلمان است.

او به زبان های انگلیسی، سوئدی و فارسی مسلط می باشد.

سامان قدوس گفته نمی‌دانم استقلالی یا پرسپولیسی هستم اما از دوران بچگی علی دایی و علی کریمی را در بین بازیکنان ایرانی می‌شناختم و پدرم می‌گفت ویدئوهای علی کریمی را نگاه کنم؛ در بین بازیکنان خارجی هم کریستیانو رونالدو را دوست داشتم و تیم مورد علاقه‌ام رئال مادرید است.

افتخارات فردی سامان قدوس

سامان قدوس برترین ورزشکار سال ۲۰۱۸ سوئد به انتخاب اتحادیه فوتبال سوئد شد.




:: موضوعات مرتبط: متفرقه , ,
:: برچسب‌ها: سامان قدوس , زندگی نامه سامان قدوس , بیوگرافی سامان قدوس , ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وب سایت من خوش امدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)





RSS

Powered By
loxblog.Com