عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : جمعه 3 شهريور 1402
بازدید : 180
نویسنده : backlinkweb

هر آنچه که قبل از خرید عینک طبی باید بدانید

استفاده از عینک طبی به عنوان ابزاری برای بهبود دید و رفع مشکلات بینایی بسیار مهم است و حتماً می بایست قبل از خرید عینک طبی به نکات این مقاله توجه داشته باشید. اما تصمیم گیری درباره خرید عینک مناسب ممکن است کاری چالش‌برانگیز باشد.



:: موضوعات مرتبط: متفرقه , ,
تاریخ : پنج شنبه 2 شهريور 1402
بازدید : 179
نویسنده : backlinkweb

هر آنچه که درباره انتخاب و خرید کتونی مناسب باید بدانید.

امروزه کفش کتونی یکی از مهم ترین بخش های ظاهری هر فرد شده که با پیشرفت تکنولوژی طرح و مدل های کتونی زنانه و کتونی مردانه روانه بازار شده است. این ابزار مهم با دامنه کاربرد بسیار متنوعی طراحی و تولید می شود و علاوه بر جایگاه مهم ظاهری تاثیر زیادی بر سلامت جسمی و بهبود عملکرد شما در شرایط مختلف دارد.



:: موضوعات مرتبط: متفرقه , ,
تاریخ : سه شنبه 2 فروردين 1401
بازدید : 163
نویسنده : backlinkweb

دلایل ابتلا به سرطان بسیار گوناگون‌اند و در همه موارد نمی‌توان از ابتلا به این بیماری جلوگیری کرد. پژوهش‌های علمی، اما نشان می‌دهند که می‌توان در شماری از موارد با راه‌های پیشگیرانه میزان خطر ابتلا به سرطان را کاهش داد.

خودداری از مصرف دخانیات

تحقیقات گوناگون نشان می‌دهند، سیگار کشیدن و استعمال دخانیات نه تنها خطر ابتلا به سرطان ریه را بالا می‌برد، بلکه زمینه را برای ابتلا به انواع دیگر سرطان از جمله سرطان معده، دهان، حلق، مری، لوزالمعده، مثانه و کلیه فراهم می‌سازد. از این رو سیگار نکشید، از تنباکوی جویدنی یا استنشاق توتون پرهیز کنید و در محیطی عاری از دود سیگار کار و زندگی کنید. ترک دخانیات از احتمال ابتلا به سرطان می‌کاهد.



:: موضوعات مرتبط: متفرقه , ,
تاریخ : یک شنبه 19 بهمن 1399
بازدید : 207
نویسنده : backlinkweb

اخبار « هفت عصر » ۱۹ مهر ۱۳۹۹ جریمه نقدی در انتظار شهروندان بدون ماسک ، تخصیص ۱۰۰ میلیون دلار برای خرید کیت های تشخیص کرونا ، ثبت نام خانم ها در انتخابات ریاست جمهوری بلامانع شد ، آتش بس در قره باغ پس از۱۲ روز مناقشه میان ارمنستان و جمهوری آذربایجان ، خسرو آواز ایران در خاک توس آرام گرفت

برای مطالعه ادامه این مقاله به سایت خبری مونو نیوز مراجه نمایید
منبع: مونو نیوز



:: موضوعات مرتبط: متفرقه , ,
تاریخ : شنبه 15 شهريور 1399
بازدید : 257
نویسنده : backlinkweb

 

وكيل خيانت در امانت :

خیانت در امانت یکی از جرایم نابخشودنی است که در قرآن هم از آن یاد شده است و مسلمانان را به شدت از آن نهی می‌کند.مطابق ماده ۶۷۴ قانون مجازات اسلامی قانون جدید که در سال ۱۳۹۲ تعیین شده است هرگاه اموال منقول یا غیرمنقول یا نوشته هایی از قبیل چک و سفته و قبض و سایر آن به عنوان اجاره یا امانت یا برای وکالت یا هر کار با اجرت یا بی اجرت به کسی داده شود بنابراین این بوده است که اشیای مذکور مسترد شود یا به مصرف معینی برسد و شخصی که اشیا نزد او بوده و آنها را به ضرر مالکین یا متصرفین آنها استعمال یا تصاحب یا مفقود کند به حبس از ۶ ماه تا ۲ سال محکوم خواهد شد.
یک وکیل خوب در حوزه خیانت در امانت باید به طور کامل به دانش حقوقی تسلط داشته باشد وکیل خیانت در امانت پس از بررسی پرونده می تواند از ارتباط بین سایر پرونده‌های مطرح شده صاحبان دعوا در صورت واقعی بودن شکایت مطروحه آنها را آگاه و از حق آنها دفاع کامل و خوبی انجام دهد.



:: موضوعات مرتبط: متفرقه , ,
:: برچسب‌ها: بهترین وکیل در سعادت آباد , بهترین وکیل در غرب , وکیل ملکی، وکالت امور ملکی , وكيل كلاهبرداری ,
تاریخ : چهار شنبه 7 خرداد 1399
بازدید : 205
نویسنده : backlinkweb

منسوجات بی بافت به صورت گسترده ای به شكل شبكه های تودرتوی الياف و يا رشته های درگير شده كه به صورت مكانيكی، حرارتی و يا شيميايی به هم چسبيده و متصل شده اند توليد و صرف می شود. اين صفحات صاف و متخلخل بوده و مستقيماً از الياف جداگانه يا به صورت پلاستيك مذاب و يا لايه های نازك پلاستيك تشكيل شده است. اين الياف به هم بافته و بسته نشده و الياف به كاموا تبديل نمی شود.
پارچه های بی بافت پارچه های طراحی شده ای است كه طول عمر آن می تواند محدود (پارچه های يك بار مصرف) و يا طولانی و بسيار بادوام باشد. پارچه های بی بافت دارای خواص و عملكردهای ويژه ای مانند جذب و دفع مايعات، انعطاف پذيری (خاصيت ارتجاعی)، كش آمدن، نرمی، استحكام، نسوز بودن (دفع شعله)، قابل شستشو بودن، ضربه گيری، فيلتراسيون، جلوگيری از ورود باكتری ها (ماسك) و ضدعفونی (استريل بودن) می باشد. تركيب اين خواص غالباً ضمن برقراری موازنه مناسب بين طول عمر محصول و هزينه های مربوطه، از نظر شكل ظاهری، دوام و ساختار نيز مشابه پارچه های بافته شده بوده و از نظر حجيم بودن مي تواند به اندازه ضخيم ترين لايه های مبل و لباس توليد شود. پارچه های بی بافت در تركيب با ساير مواد طيف وسيعی از محصولات با خواص گوناگون را پديد می آورد و به تنهايی در زمينه های پوشاك، وسايل و لوازم خانگي، بهداشتی، مهندسی،‌ كالاهای صنعتی و مصرفی كاربرد دارد.

فهرست زير برخی از محصولات شناخته شده پارچه های بی بافت را نشان می دهد:

دای پرز
دستمال های كاغذی
نوارهای ضدعفونی شده، كلاه، ماسك، روپوش و پرده ها و آويزه های مورد مصرف در بخش پزشكی
پارچه های پاك كننده (دستمال و غيره) خانگی و شخصی
مواد كمكی مصرفی در شستشو (صفحاتی كه در خشك كننده های پارچه به كار می رود)
لايه داخل پوشاك
پارچه های مصرفی رو كف پوش ها، رويه و روكش مبل و صندلی، لايه ها و ابرها، پوشش های ديوار (كاغذهای ديواری)
برچسب ها
عايق كاری
مصارف خانگی
محصولاتی كه در سقف سازی به كار می رود
الياف و پارچه ها و GEOTEXTILE هايي كه در مهندسی عمران به كار می رود.
فيلتراسيون



:: موضوعات مرتبط: متفرقه , ,
:: برچسب‌ها: خريد پارچه گان بيمارستاني , خريد پارچه ماسك , خرید پارچه اسپان باند , خريد پارچه لباس بيمار ,
تاریخ : دو شنبه 22 ارديبهشت 1399
بازدید : 233
نویسنده : backlinkweb
 هیدروفلوریک اسید:

اسید هیدروفلوئوریک یک محلول فلوراید هیدروژن در آب است. فرمول شیمیایی آن HF است. این یک اسید ضعیف است اما بسیار خورنده و بسیار سمی است. این ماده می تواند شیشه ای را به اسید هگزا فلوروسیلیک اسید تبدیل کند. اگر با پوست انسان تماس پیدا کند می تواند موجب مرگ انسان شود. این ماده از واکنش فلوریت با اسید سولفوریک تولید می شود و یکی از کاربردهای اصلی آن در پالایش نفت خام است. همچنین برای ساخت مواد شیمیایی مختلف دیگر حاوی فلورین، از قبیل تفلون (پوشش در ظرف پخت)، فرن (عامل خنک کننده در تهویه هوا) و فلوئوروکربن ها (که به عنوان سوخت در قوطی های آئروسل) استفاده می شود. برای تمیز کردن فلزات نیز می توان از آن استفاده کرد. HF بسیار سمی است زیرا آن با یون های کلسیم در بدن پیوند می دهد و باعث می شود تا آنها نتوانند مورد مصرف قرار گیرند. هم چنین از آن به عنوان اسید، می توان برای تولید فلوراید و نمک های اسید هیدروفلوئوریک، استفاده کرد.



:: موضوعات مرتبط: متفرقه , ,
:: برچسب‌ها: پیپ , ادوات پیپ , توتون پیپ , خرید پیپ , خرید توتون پیپ , پاسارگادتاباک ,
تاریخ : یک شنبه 14 ارديبهشت 1399
بازدید : 306
نویسنده : backlinkweb

مقدمه:
شاید از همان اولین باری که اولین پیپ در میان لب های اولین پیپ کش قرار گرفته ، این سوال مطرح شده است که چگونه می توان اسموکی لذت بخش بدون گزش زبان و تجربه های ناخوشایند داشت .
شاید مهمترین دلیلی که بسیاری از پیپ کش های تازه کار بعد از چند بار سعی و تلاش ناموفق ، پیپ کشیدن را رها کرده اند ، حس ناخوشایند گزش زبان باشد و احتمالا به این باور رسیده اند که طرفداران پیپ و توتون شاید افرادی خود آزار هستند که از حس ناخوشایند گزش زبان ، لذت می برند .
اما باید گفت که گزش زبان به هیچ وجه حس طبیعی و نرمال در فرآیند پیپ کشیدن نیست .
متاسفانه بعصی از افراد تازه وارد به دنیای پیپ به درستی آموزش ندیده اند و با اطلاعات و دانش کافی قدم به این دنیا نمی گذارند و همین غفلت و کوتاهی یکی از مهمترین دلایل کنار گذاشتن پیپ کشیدن توسط اینگونه افراد است حتی قبل از اینکه دیواره پیپ آنها لایه کربنی به خود بگیرد .
پیپ کشیدن هنری برگرفته از مهارت های لازم برای این کار است و بهره بردن از این مهارت ممکن نخواهد بود جز با تمرین و تکرار و تبحر پیدا کردن در آنها و خوشبختانه این کار از هر کسی بر می آید و امکان انجام آن برای تمام افراد مشتاق وجود دارد



:: موضوعات مرتبط: متفرقه , ,
:: برچسب‌ها: پیپ , ادوات پیپ , توتون پیپ , خرید پیپ , خرید توتون پیپ , پاسارگادتاباک ,
تاریخ : سه شنبه 9 ارديبهشت 1399
بازدید : 255
نویسنده : backlinkweb

سید سامان قدّوس (زادهٔ ۶ سپتامبر ۱۹۹۳ (۱۵ شهریور ۱۳۷۲) در مالمو، سوئد) بازیکن فوتبال ایرانی-سوئدی است. سامان قدّوس در پست مهاجم برای باشگاه فوتبال آمیان در لیگ ۱ بازی می‌کند.

مادر و پدر سامان اصالتاً دزفولی هستند و در زمان جنگ به سوئد مهاجرت کردند.

او در شهریور ۱۳۹۶ توسط کارلوس کی‌روش به تیم ملی فوتبال ایران دعوت شد. او همچنین از سوی تیم ملی فوتبال سوئد نیز دعوت شد اما این دعوت را نپذیرفت. او پس از چند روز دعوت کارلوس کی‌روش را پذیرفت و وارد تیم ملی فوتبال ایران شد و اولین بازی خود را در این تیم انجام داد



:: موضوعات مرتبط: متفرقه , ,
:: برچسب‌ها: سامان قدوس , زندگی نامه سامان قدوس , بیوگرافی سامان قدوس , ,

صفحه قبل 1 صفحه بعد

به وب سایت من خوش امدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)





RSS

Powered By
loxblog.Com